Home
Missie UKK
Documenten
Competentieprofielen
Actueel
Contact
Missie UKK
Documenten
Competentieprofielen
Actueel
Contact
Home
›
Speerpunten
Alle speerpunten
Speerpunt 1: Warme relaties
Speerpunten
Speerpunt 2: Sensitiviteit
Speerpunten
Speerpunt 3: Kindperspectief
Speerpunten
Speerpunt 4: Verantwoordelijkheid
Speerpunten
Speerpunt 5: Inclusieve leeromgeving
Speerpunten
Speerpunt 6: Gebruik de tijd
Speerpunten
Speerpunt 7: Met een doel
Speerpunten
Speerpunt 8: Rijke Taal
Speerpunten
Speerpunt 9: Spel
Speerpunten
Speerpunt 10: Leren met je lijf
Speerpunten
Speerpunt 11: Samen doordenken
Speerpunten
Speerpunt 12: Taalaciviteiten
Speerpunten
Speerpunt 13: Tel- en meetactiviteiten
Speerpunten
Speerpunt 14: Wetenschap, natuur en techniek
Speerpunten
Speerpunt 15: Creatieve vorming
Speerpunten
Speerpunt 16: Burgerschap
Speerpunten
Speerpunt 17: Digitale Geletterdheid
Speerpunten
Speerpunt 18: Gezonde leefgewoonten
Speerpunten
Speerpunt 1: Kennismaking en regelmatige gesprekken
Speerpunten
Speerpunt 2: Persoonlijke aandacht
Speerpunten
Speerpunt 3: Aandacht voor thuistalen
Speerpunten
Speerpunt 4: Samen verschillend
Speerpunt 5: Actieve rol van ouders
Speerpunten
Speerpunt 6: Ouders informeren
Speerpunten
Speerpunt 7: Educatieve activiteiten in de groep met ouders
Speerpunten
Speerpunt 8: Bevordering van educatieve activiteiten thuis
Speerpunten
Speerpunt 1: Visie op samenwerking
Speerpunten
Speerpunt 2: Gesprekken met ouders
Speerpunten
Speerpunt 3: Gevarieerde activiteiten
Speerpunten
Speerpunt 4: Communicatie en documentatie
Speerpunten
Speerpunt 5: Gespreksvaardigheden en competenties
Speerpunten
Speerpunt 1: Missie en visie
Speerpunten
Speerpunt 2: Randvoorwaarden
Speerpunten
Speerpunt 3: Lerende cultuur
Speerpunten
Speerpunt 4: Gezamenlijk eigenaarschap
Speerpunten
Speerpunt 5: Begeleiding
Speerpunten
1. Samen werken
Speerpunten
2. Samen leren
Speerpunten
1. Inhoudelijke doorgaande lijn
Doorgaande lijn
2. Overgangsproces
Doorgaande lijn
3. Overdracht van gegevens
Doorgaande lijn
4. Juridische aspecten overdracht: Transparantie als basis
Doorgaande lijn