Home
Missie UKK
Documenten
Competentieprofiel
Actueel
Contact
Missie UKK
Documenten
Competentieprofiel
Actueel
Contact
Home
›
Blog
Alle speerpunten
Speerpunt 1: Warme relaties
Groepen
Speerpunt 2: Sensitiviteit
Groepen
Speerpunt 3: Kindperspectief
Groepen
Speerpunt 4: Verantwoordelijkheid
Groepen
Speerpunt 5: Inclusieve leeromgeving
Groepen
Speerpunt 6: Gebruik de tijd
Groepen
Speerpunt 7: Met een doel
Groepen
Speerpunt 8: Rijke Taal
Groepen
Speerpunt 9: Spel
Groepen
Speerpunt 10: Leren met je lijf
Groepen
Speerpunt 11: Samen doordenken
Groepen
Speerpunt 12: Taalaciviteiten
Groepen
Speerpunt 13: Tel- en meetactiviteiten
Groepen
Speerpunt 14: Wetenschap, natuur en techniek
Groepen
Speerpunt 15: Creatieve vorming
Groepen
Speerpunt 16: Burgerschap
Groepen
Speerpunt 17: Digitale Geletterdheid
Groepen
Speerpunt 18: Gezonde leefgewoonten
Groepen
Speerpunt 1: Kennismaking en regelmatige gesprekken
Ouders
Speerpunt 2: Persoonlijke aandacht
Ouders
Speerpunt 3: Aandacht voor thuistalen
Ouders
Speerpunt 4: Samen verschillend
Ouders
Speerpunt 5: Actieve rol van ouders
Ouders
Speerpunt 6: Ouders informeren
Ouders
Speerpunt 7: Educatieve activiteiten in de groep met ouders
Ouders
Speerpunt 8: Bevordering van educatieve activiteiten thuis
Ouders
Speerpunt 1: Visie op samenwerking
Ouders
Speerpunt 2: Gesprekken met ouders
Ouders
Speerpunt 3: Gevarieerde activiteiten
Ouders
Speerpunt 4: Communicatie en documentatie
Ouders
Speerpunt 5: Gespreksvaardigheden en competenties
Ouders
Speerpunt 1: Missie en visie
Team organisatie wijk
Speerpunt 2: Randvoorwaarden
Team organisatie wijk
Speerpunt 3: Lerende cultuur
Team organisatie wijk
Speerpunt 4: Gezamenlijk eigenaarschap
Team organisatie wijk
Speerpunt 5: Begeleiding
Team organisatie wijk
1. Samen werken
Team organisatie wijk
2. Samen leren
Team organisatie wijk
1. Inhoudelijke doorgaande lijn
Doorgaande lijn
2. Overgangsproces
Doorgaande lijn
3. Overdracht van gegevens
Doorgaande lijn
4. Juridische aspecten overdracht: Transparantie als basis
Doorgaande lijn